Words and sentences that are used in the language of japanese advertisement
Keywords:
Conservatism, rhetoric, consumer, topic, sentence.Abstract
This paper presents an attempt to describe main lexical, syntactical, stylistic and some other specific features of Modern Japanese advertisement texts in the context of Japanese culture and mass ommunication theory.
References
1.Гава Кацухиса, Уебата Такеси. Жарнаманы түсінетін кітап. – Жапония: Санно университеті, 1993.
2.Кадзияма Ко. Жарнамаға кіріспе / ЖапонияТокио экономикалық газеті, – 1993.
3.Камей акихиро Хикита Со. Жаңа жарнама теориясы. – Жапония, никкей жарнама ғылыми орталығы, 2005.
2.Кадзияма Ко. Жарнамаға кіріспе / ЖапонияТокио экономикалық газеті, – 1993.
3.Камей акихиро Хикита Со. Жаңа жарнама теориясы. – Жапония, никкей жарнама ғылыми орталығы, 2005.
Downloads
How to Cite
Saudanbekova S. Т., & Amirbek, A. Z. (2016). Words and sentences that are used in the language of japanese advertisement. Journal of Oriental Studies, 71(1). Retrieved from https://bulletin-orientalism.kaznu.kz/index.php/1-vostok/article/view/654
Issue
Section
ФИЛОЛОГИЯ