Жапон жарнама тілінде қолданылатын сөздер мен сөйлемдер
Кілттік сөздер:
консерватизм, риторика, тұтынушы, тақырып, сөйлемАннотация
Бұл мақалада қазіргі заманғы жапон жарнама мәтіндерінің жапон мәдениеті мен массалық
коммуникация теориясының негізгі лексикалық, синтаксистік, стилистикалық және тағы
басқа ерекшеліктері қарастырылады. Ұлттық мәдениет элементтері мен еуропалық және
америкалық үлгілердің таралуына себеп болатын батыстандыру үрдісіне ерекше назар
аударылады. Жарнама тілі батыс еуропалық тілдердің элементтерін ұғынудың саласы
болып, шет мәдениетін тану эклектикалық жолдардың жапон мәдени дәстүріне айналғаны
тұжырымдалады.
Библиографиялық сілтемелер
2.Кадзияма Ко. Жарнамаға кіріспе / ЖапонияТокио экономикалық газеті, – 1993.
3.Камей акихиро Хикита Со. Жаңа жарнама теориясы. – Жапония, никкей жарнама ғылыми орталығы, 2005.