Жапон жарнама тілінде қолданылатын сөздер мен сөйлемдер

Авторлар

  • Sh Т Saudanbekova Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • A Zh Amirbek Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
        39 31

Кілттік сөздер:

консерватизм, риторика, тұтынушы, тақырып, сөйлем

Аннотация

Бұл мақалада қазіргі заманғы жапон жарнама мәтіндерінің жапон мәдениеті мен массалық
коммуникация теориясының негізгі  лексикалық, синтаксистік,  стилистикалық және тағы
басқа ерекшеліктері қарастырылады. Ұлттық мәдениет элементтері мен еуропалық және
америкалық үлгілердің таралуына себеп болатын батыстандыру үрдісіне ерекше назар
аударылады. Жарнама тілі батыс еуропалық тілдердің элементтерін  ұғынудың саласы
болып, шет мәдениетін тану эклектикалық жолдардың жапон мәдени дәстүріне айналғаны
тұжырымдалады.

Библиографиялық сілтемелер

1.Гава Кацухиса, Уебата Такеси. Жарнаманы түсінетін кітап. – Жапония: Санно университеті, 1993.
2.Кадзияма Ко. Жарнамаға кіріспе / ЖапонияТокио экономикалық газеті, – 1993.
3.Камей акихиро Хикита Со. Жаңа жарнама теориясы. – Жапония, никкей жарнама ғылыми орталығы, 2005.

Жүктелулер

Как цитировать

Saudanbekova S. Т., & Amirbek, A. Z. (2016). Жапон жарнама тілінде қолданылатын сөздер мен сөйлемдер. ҚазҰУ хабаршысы. Шығыстану сериясы, 71(1). вилучено із https://bulletin-orientalism.kaznu.kz/index.php/1-vostok/article/view/654

Шығарылым

Бөлім

ФИЛОЛОГИЯ