Мәдениетаралық коммуникация мен аударма пәнін оқытуда қолданылатын тың тәсілдер.

Авторлар

  • А А Kenzhebaeva Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
        33 30

Кілттік сөздер:

мәдениетаралық қарым-қатынас, фразеологизмдер, инновациялық технологиялар, бағдарлылық, құзіреттілік тәсіл.

Аннотация

Берілген мақалада  автор мәдениетаралық коммуникация мен аударма пәнін оқыту барысында қолданатын  әдістерімен бөліседі. Өзі өтетін пәннің бір сабағы негізінде сабақ барысында қолданатын алуан тәсілдерді баяндап, аталған әдістердің маңызы мен тиімділігі турасында сөз етеді. Сондай-ақ  кейінгі кезде оқу үдерісінде жан-жақты қоданылып жатқан бағдарлылық тәсілінің  мақсатын жан-жақты ашып көрсетеді.

Автордың биографиясы

А А Kenzhebaeva, Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

В данной статьеобосновывается актуальность использования  компетентносно-ориентированых  технологии используемые в процессе обучения дисциплины «Межкультурная коммуникация и проблемы перевода».  Автор презентует свою методику преподавания данной дисцилины и дает рекомендации для успешного  внедрения компетентносно-ориентированых  технологии в учебный процесс. 

Библиографиялық сілтемелер

1. Дәулет Ф.Н. Қытай тілін оқытудың жаңа тұжырымдамасы. ҚазМҰУ хабаршысы. Шығыстану сериясы. -Алматы, 1(71) 2015 , 131б.
2. Дулганова В.Н. Прагматический аспект межкультурной коммуникации. -Улан-Удэ, 2003.
3. Даулет Ф.Н. Мастер класс использованием компетентностно- ориентированных и личностно-ориентированных заданий по предмету «Теория межкультурной коммуникации» ҚазМҰУ хабаршысы. Шығыстану сериясы. -Алматы, 1(71) 2015, 127-131бб.
4. 郭深青. 汉语詈语及其文化底蕴。宝鸡文理学院学报 (社会科学版),2012年 12月 第4期

Жүктелулер

Как цитировать

Kenzhebaeva А. А. (2016). Мәдениетаралық коммуникация мен аударма пәнін оқытуда қолданылатын тың тәсілдер. ҚазҰУ хабаршысы. Шығыстану сериясы, 74(4). вилучено із https://bulletin-orientalism.kaznu.kz/index.php/1-vostok/article/view/783

Шығарылым

Бөлім

ФИЛОЛОГИЯ