Ұлттық құрылым аспектісіндегі түрік кинематографиясының ролі
Кілттік сөздер:
ұлттық құрылым, саяси мәдениет, кинематография, сәйкестілік.Аннотация
Бұл мақалада үлттық құрылым аспектісіндегі түрік кинематографиясының ролі, даму жолдары, кемалістік және қазіргі мәдени саясаты зерттеледі. Түрік кинематографы, қоғамда болып жатқан үрдістерді көрсететін ұтқыр және бұқаралық заманауи өнердің бір түрі, ол сондай-ақ рухани қүндылықтарды және елдің азаматтарының ұлттық біркелкілігі мен мәдени тәртібін қалыптастыруда маңызды роль атқарады. Ұлттық біркелкілік тек тарихи фильмдерде ғана емес, заманауи фильмдер мен келешек туралы фильмдерде де анықталады, сондай –ақ оларда халықтың этно-мәдени дәстүрлері көрсетіледі.
Автор «терең ұлт/ұлттық түптамыр» түсініктерін ашады, сондай-ақ кемалістік саясатының мәдениетке және кинематографияға тигізген әсерін қысқаша қозғайды.
Библиографиялық сілтемелер
2. Колосов В., Мироненко Н. Геополитика и политическая география. - М.: Аспект Пресс, 2002. - 479 с.
3. Robins, Kevin and Asu Aksoy. “Deep Nation: The National Question and Turkish Cinema Culture” / Cinema and Nation. - London and New York: Routledge, 2000.- Р. 210.
4. Mango, Andrew. Ataturk. The Cambridge History of Turkey.V.4.The Modern World. - Cambridge, 2008.- P.159.
5. Süreyya Şevket. Enver Paşa, c 2, İst. -1971 // Tuncer Hüseyin “Türk Yurdu” üzerine bir inceleme. –Ank.: Kültür bakanlığı yayınları, 1990, s. 18.
6. Suner, Asuman. New Turkish Cinema: Belonging, Identity and Memory. London: I.B. Tauris, 2009. P.16.
7. Nezih Erdogan. Narratives of resistance. Screen 39:3 Autumn. 1998. p. 266. Kostepen, Enis. Beyond the gret divide of art-haus versus popular?: Emergent forms of filmmfking in Turkey/Young Turkish Cinema.- Istambul, 2009.-P.9.
8. İzzet Mehmed. Milliyet nazariyeleri ve milli hayat. –İst.: Ötüken yayınları, 1981.- 245 s.