Қытай тілін оқытудың жаңа тұжырымдамасы

Авторлар

  • F N Daulet F.N. Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

Кілттік сөздер:

құзыреті- бағдарлы әдістер, қытай тілі методикасы, инновациялық технологиялар, қытай тілі.

Аннотация

Автор мақалада көпшілікке қытай тілін оқытудың жаңа тұжырымдамасын паш етеді. Мақалаға
«Практикалық қытай тілі. Оқытудың жаңа тұжырымдамасы» атты  оқулығында қолданылған
құзыретті-бағдарлы, тұлға бағдарлы және тағы да басқа инновациялық әдістемелер негізінде
құрастырылған сабақтар арқау болады. Аталмыш  oулықтан алынған бір сабақтың негізінде
автор өзі сабақ беру барысында қолданатын тұжырымдамаларға тоқталған.

Библиографиялық сілтемелер

1 1.Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан-2050» Стратегиясы қалыптасқан
мемлекеттің жаңа саяси бағыт » атты Жолдауы. – Астана, Ақорда,
KZ.
2 2.ҚР Білімберу стандарты
3 3.Болотов В.А., Сериков В.В. Компетентностная модель:
от идеи к образовательной программе // Педагогика.
– 2003. – № 10. – С. 8-14.
4 4.https://ru.wikipedia.org/wiki
5 5. Даулет Ф.Н., Кенжебаева А.А., Даулетова Г.О. К вопросу
об использований компетентностно- ориентированных заданий
на уроках китайского языка// Вестник КазНУ. Серия востоковедения, 2013. – №1 (67)2014. – С 59-63
6 6.Даулет Ф.Н. Практический курс китайского языка. Новая
концепция преподавания.

Как цитировать

Daulet F.N., F. N. (2016). Қытай тілін оқытудың жаңа тұжырымдамасы. ҚазҰУ хабаршысы. Шығыстану сериясы, 71(1). вилучено із https://bulletin-orientalism.kaznu.kz/index.php/1-vostok/article/view/639

Шығарылым

Бөлім

ФИЛОЛОГИЯ