Қазақ және қытай қолданбалы сәндік өнеріндегі негізгі айшықтар. Особенности казахского и китайского декоративно-прикладного искусства.
Кілттік сөздер:
қолданбалы өнер, нефрит, ұлттық сипат, әшекeй бұйымдар, ұлттық психологиялық келбет,Аннотация
Берілген мақалада қазақ және қытай мәдениеттерінде қолданбалы сәндік өнердің тарихы салыстырыла отырып қарастырылған, қазақ және қытай мәдениетінде атлған саланың орны, зергерлік бұйымдардың шығыс мәдениетіндегі, тұрмыс-тіршілігіндегі қызметі екі халықтың салт-дәстүр, әдет-ғұрып, наным-сенімдерімен сабақтастырыла қарастырылған, бұл салада үздіксіз зерттеу жүргізген қытай және қазақ ғалымдарының ұлттық мәдениет ерекшеліктерінің мәдениет сахнасындағы келбеті жөніндегі пайымдаулары жан-жақты талданған. В данной статье проанализированы развивающие функции декоративно-прикладного искусства казахского и китайского народов как целостного эстетического, культурно-исторического и социально-педагогического фе- номена в аспекте педагогического применения. Расскрывается проблема национальной формы, художествен- но-изобразительных средств, культурно -исторических традиций, реалий, нравов, обычаев и т.д .Библиографиялық сілтемелер
1 Кравцова М.Е. История искусства Китая. СПб., 2004;
2 Моран А. де. История декоративно_прикладного искусства. М., 1982;
3 Сокровища Шанхайского музея. Каталог выставки. Шанхай, 2007;
4 Дун Я юй ци (Нефритовые изделия Восточной Азии) / Под ред. Вэн Цуна. Гонконг, 1998;
5 Инь Чжицян. Чжунго гудай юй_ци (Древние нефритовые изделия Китая). Шанхай, 2000.
6 Чжунго гунъи мэйшу цыдянь (Словарь китайского декоративно_прикладного искусства) / Под ред. У Шаня. Тайбэй, 1991.
7 Agers J., Rawson J. Chinese Jade Through the Ages. Catalogue of a Loan Exhibition Held atVictoria and Albert Museum. L., 1975.
8 China. New Discoveries from the Early Dynasties / Ed. by J. Rawson. L., 1996; Possessing the Past. Treasures from the National Palace Museum, Taipei. Taipei, 1996.
9 Rawson J. ChineseJade: From Neolithic to the Qing. L., 1995.
10 Некрасова. М.А Традиции и проблемы индивидуального в народном искусстве. Декоративное искусство СССР. 1974,
№5, – с. 15-161.
11 Н.Назарбаев. "Қазақстан – 2030: барлық қазақстандықтардың өсіп-өркендеуі. қауіпсіздігі және әл-ауқатының артуы". Алматы. 2001.
12 С.Қасиманов. Қазақ халқының қолөнері. Алматы. "Казакстан", 1995.
2 Моран А. де. История декоративно_прикладного искусства. М., 1982;
3 Сокровища Шанхайского музея. Каталог выставки. Шанхай, 2007;
4 Дун Я юй ци (Нефритовые изделия Восточной Азии) / Под ред. Вэн Цуна. Гонконг, 1998;
5 Инь Чжицян. Чжунго гудай юй_ци (Древние нефритовые изделия Китая). Шанхай, 2000.
6 Чжунго гунъи мэйшу цыдянь (Словарь китайского декоративно_прикладного искусства) / Под ред. У Шаня. Тайбэй, 1991.
7 Agers J., Rawson J. Chinese Jade Through the Ages. Catalogue of a Loan Exhibition Held atVictoria and Albert Museum. L., 1975.
8 China. New Discoveries from the Early Dynasties / Ed. by J. Rawson. L., 1996; Possessing the Past. Treasures from the National Palace Museum, Taipei. Taipei, 1996.
9 Rawson J. ChineseJade: From Neolithic to the Qing. L., 1995.
10 Некрасова. М.А Традиции и проблемы индивидуального в народном искусстве. Декоративное искусство СССР. 1974,
№5, – с. 15-161.
11 Н.Назарбаев. "Қазақстан – 2030: барлық қазақстандықтардың өсіп-өркендеуі. қауіпсіздігі және әл-ауқатының артуы". Алматы. 2001.
12 С.Қасиманов. Қазақ халқының қолөнері. Алматы. "Казакстан", 1995.
Жүктелулер
Как цитировать
Kenzhebaeva., A. A., & Kenzhebaeva., L. A. (2016). Қазақ және қытай қолданбалы сәндік өнеріндегі негізгі айшықтар. Особенности казахского и китайского декоративно-прикладного искусства. ҚазҰУ хабаршысы. Шығыстану сериясы, 68(2). вилучено із https://bulletin-orientalism.kaznu.kz/index.php/1-vostok/article/view/558
Шығарылым
Бөлім
ТАРИХ