АРАБ ГЕОГРАФИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРІНІҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ГЕОГРАФИЯЛЫҚ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ӘСЕРІ
DOI:
https://doi.org/10.26577/JOS202511324Аннотация
Мақалада араб географиялық зерттеулерінің оқушылардың географиялық мәдениетін қалыптастыруға әсері қарастырылады. Жалпы білім беретін мектептердің География пәнін оқытуға арналған оқулықтарын талдау - араб зерттеушілері мен географтарының жетістіктері жеткілікті түрде қамтылмағанын көрсетті, бұл география ғылымының тарихын біржақты қабылдауға әкеледі. Зерттеу араб ғалымдарының жетістіктерін, олардың әлемдік ғылымға қосқан үлестерін және осы білімді білім беру процесіне біріктірудің мүмкін жолдарын қарастырады.
Зерттеу әдістемесі ғылыми және тарихи дереккөздерді талдауды, мектеп бағдарламаларын зерттеуді және жаңа әдістемелік тәсілдерді қолдана отырып педагогикалық экспериментті қамтыды. Ұсынылған Әдістемені сынақтан өткізу барысында мектеп практикасында оқушылардың географиялық мәдениетінің деңгейі және олардың әртүрлі өркениеттердің үлестерін талдау қабілеті бағаланды.
Зерттеу нәтижелері араб әлемінің географиялық жетістіктеріне жеткіліксіз назар мұғалімдерге арналған қосымша тапсырмалар мен әдістемелік ұсыныстармен өтелетінін көрсетті. Мектеп бағдарламасына халықаралық проблематиканы енгізу жаһандық ойлауды, сыни талдауды және мәдениетаралық коммуникация дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Осылайша, араб зерттеулерін зерттеу арқылы географиялық білім беру мазмұнын кеңейту ғылымның дамуы туралы біртұтас түсінік алуға мүмкіндік береді.
Түйін сөздер: араб географтары, география ғылымы, географиялық мәдениет
