ЖАПОНИЯ МЕН АВСТРАЛИЯ АРАСЫНДА ТҮСІНІСТІК ОРНАТУ ҮШІН ТАНЫСУ САПАРЫ
DOI:
https://doi.org/10.26577/JOS.2024.v109.i2.01Аннотация
Бұл мақалада байырғы емес, байырғы ғалымдардың авторлардың ынтымақтастығымен муниципалдық Үкімет пен университет қолдайтын Австралияның байырғы қауымдастығындағы білім беру тәжірибесі болып табылатын танысу сапары арқылы мәдениетті қалпына келтіруге қалай қатысатыны қарастырылады. Зерттеу мұндай ынтымақтастықтың жергілікті/жергілікті адамдар мен қауымдастықтар үшін, сондай-ақ жалпы қоғам үшін материалдық/материалдық емес немесе оң/теріс салдары бар екенін көрсетеді. Оның мақсаты-танысу сапарының қандай қиындықтар мен қиындықтарға тап болатынын зерттеу және қабылдаушы Тараптың, қонақтың және үйлестірушінің әртүрлі көзқарастарын талдау. Бұл мақаланың аналитикалық объективі-1990 жылдардың аяғынан бастап байырғы халықтарды зерттеу барысында сыни тұрғыдан қарау нәтижесінде пайда болған "деколонизация әдіснамасы" тұжырымдамасы.
Мақаланың соңында жеке, жергілікті, ұлттық және халықаралық деңгейлердегі әртүрлі мүдделі тараптар өз тәжірибелерімен алмасатын танысу сапары туралы ұсыныс келтіріледі.
Бұл мақаланың әдістемелік тәсілдері қатысушылардың және қабылдаушылардың дискурсын талдауға, қатысушылардың есептерін талдауға және трансформациялық оқыту теориясына негізделген сауалнамаға негізделген.
Түйінді сөздер: байырғы халықтарды зерттеу, таныстыру сапары, отарсыздандыру әдістемесі, мәдени делдал, байырғы көзқарастар.