Араб тілін шет тілі ретінде оқудағы қиындықтар

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/JOS.2023.v105.i2.01
        131 132

Аннотация

Мақала араб тілін шет тілі ретінде оқытудағы оқу дағдыларына қатысты мәселелерді талдауға арналған. Араб тілін шет тілі ретінде оқыту саласындағы мамандар араб тілін үйренушілердің тілдік дағды ретінде оқуда қиындықтарға немесе прогресстің баяулауына әкелетін кейбір қиындықтарға тап болатынын байқады. Бұл мақалада ана тілінде сөйлемейтін араб тілін үйренушілердің алдында тұрған қиындықтарды және осы мәселелерге байланысты әртүрлі факторларды анықтауға әрекет жасалды. Төменде сипатталатын эмпирикалық құрал осы мақаланың мақсаттарына жету үшін пайдаланылды. Зерттеудің осы саласында көптеген жұмыстар жүргізілгенімен, осы мақаланың тұжырымдарының басым көпшілігі бұрынғы жұмыстарда көрсетілмеген. Бұл зерттеу орфографиялық, фонологиялық, лексикалық, синтаксистік, семантикалық және контекстік факторларды қамтиды, олар осы зерттеуге қатысқан студенттер оқыған мәтіндердің дәлдігін, еркін оқуын және түсінігін қалыптастырды. Нәтижелер араб тілінде нақты проблема болып табылатын кейбір аймақтар бар екенін көрсетті: (1) сөздің фонологиялық құрылымын құрайтын дауысты дыбыстарды болжау; (2) етістік түбірінің екінші дауыссыздарымен бірге келетін тұрақты дауысты анықтау; (3) шақ морфемасымен бірге келетін тұрақты дауысты анықтау-қазіргі уақыттың тақырыбы (4) сөйлемдегі грамматикалық функцияға сәйкес етістіктер мен зат есімдердің грамматикалық септік жалғаулары. Түйін сөздер: араб тілі шет тілі ретінде, араб жазу жүйесі, араб тілінде оқу дәлдігі, араб тілінде еркін оқу, араб тілінде дауысты дыбыстарды таңдау.

Жүктелулер

Как цитировать

Shaban, A. (2023). Араб тілін шет тілі ретінде оқудағы қиындықтар. ҚазҰУ хабаршысы. Шығыстану сериясы, 105(2), 4–10. https://doi.org/10.26577/JOS.2023.v105.i2.01

Шығарылым

Бөлім

ШЫҒЫС ФИЛОЛОГИЯСЫ