Андонг аймағындағы дәстүрлі мәдениет ресурстарына негізделген мәдени контент
DOI:
https://doi.org/10.26577/JOS.2023.v104.i1.014Аннотация
Қаланың брендингінде және маркетингінде тарихи және мәдени ресурстарды пайдалану жергілікті өзін-өзі басқару органдары үшін маңызды. Тарихи және мәдени ресурстар күнделікті өмір мен мәдениетті көрсетеді, оларды қоғамға түсінікті және таныс етеді және аймақтық мәдени маркетинг үшін сараланған мүмкіндіктер ұсынады. Мәдени ресурстарды пайдалана отырып, контентті дамытудың нормалары мен әдістемелерін белгілеу қажеттілігі цифрлық мәдени мұра және ресурстар тұжырымдамасын тудырды. Мәдени мұраның құндылығын көрсете алатын мәдени мұраға негізделген контентті жасау үшін жергілікті үкіметтер немесе ұйымдар мен БАҚ-тың мамандандырылған авторлары арасындағы ынтымақтастық өте маңызды. Андонг аймағының мысалы тарихи және мәдени ресурстарға құндылық қосу үшін мұраға негізделген контенттің әлеуетін көрсетеді.
Түйін сөздер: мәдени контент, мәдени мұра, дәстүрлі мәдениет, андонг, білім, ақпараттық иерархия.