Қазақстанда корей тілін оқыту мен даярлаудың қазіргі жағдайы және түлектерді жұмысқа орналастыру стратегиясы (Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ мысалында)

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/JOS.2022.v101.i2.01
        115 112

Аннотация

Қазақстандағы корейтану саласы Кореяда оқу үшін көптеген қолдау мен жеңілдіктерге
ие болды және қысқа мерзімде үлкен жетістікке жетті. Әрине, білім саясаты арқылы
университеттерде корейлік білім алуға заңды және институционалды жол ашқан Қазақстан
үкіметінің рөлі мен үлесі де өте маңызды. Алайда, осы жетістіктер қатарына қарамастан,
корейтану көптеген қазақстандықтардың назарын аударды және сүйіспеншілікті өзіне аударды,
бірақ қазіргі кездегі корей тілінің құқықтық мәртебесі орта білім беру мекемелеріндегі (мектеп,
гимназия және т.б.) екінші шет тіліне таралмаған. Автор жоспар құрды, соған сәйкес корейтану
мамандығы бойынша бітіруші түлектер орта мектептерде тек қана коммерциялық жұмыстарда
емес, өз мамандықтарын пайдалана отырып жұмыс жасай алады. Немесе, біріншіден, үкімет
деңгейінде тұрақты байланыс арқылы корей тілін екінші тіл ретінде қабылдауға күш салынады
және осының негізінде кафедрада педагогикалық бағдарлама мен соған байланысты сарапшылар
қабылданады. Сонымен қатар, Корея үкіметі осы бағдарлама бойынша жұмыс істейтін түлектерге,
кем дегенде, белгілі бір уақытқа дейін қолдау көрсетіп, Алматыдағы Корей білім беру орталығы
мен Қиыр Шығыс кафедрасы (корейтану) арасында бірлескен бағдарламаларды басқару жүйесін
құруы тиіс.
Түйін сөздер: корейтану, корей тілі, әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, Қиыр Шығыс кафедрасы
(корейтану), Алматыдағы Корей білім беру орталығы.

Жүктелулер

Как цитировать

Lee, B. J. (2022). Қазақстанда корей тілін оқыту мен даярлаудың қазіргі жағдайы және түлектерді жұмысқа орналастыру стратегиясы (Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ мысалында). ҚазҰУ хабаршысы. Шығыстану сериясы, 101(2), 4–14. https://doi.org/10.26577/JOS.2022.v101.i2.01

Шығарылым

Бөлім

ШЫҒЫС ФИЛОЛОГИЯСЫ