COVID-19 пандемиясы кезіндегі жапон университетіндегі білім берудегі өзгерістер: қашықтықтан оқытуды енгізу

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/JOS.2023.v106.i3.010
        106 95

Аннотация

COVID-19 пандемиясы қашықтан оқытуды бұрынғыдан әлдеқайда кең аудитория үшін маңызды етті. Нәтижесінде білім беру мекемелері мұғалімдер мен студенттерді ең заманауи технологиялармен тезірек қамтамасыз ету үшін онлайн оқытуды дамытуға немесе жеделдетуге мәжбүр болды. Жапония жоғары технологиялар бойынша әлемдік көшбасшы болып табылады, бірақ университет жүйесінде технологияны қабылдау және пайдалану бойынша артта қалды. COVID-19 дағдарысы мұғалімдерге, студенттерге және олардың ата-аналарына қиындықтар мен алаңдаушылық тудырғанымен, қазіргі жағдай жапон университеттеріне АКТ-ны пайдалану тұрғысынан алға жылжуға, инфрақұрылымды жақсарту арқылы электрондық оқытуға дайындығын арттыруға мүмкіндік беруі мүмкін. Коммуникациялық технологиялардың дамуы жапондық білім берудің дәстүрлі жүйесіне қатты әсер етеді. Қашықтықтан оқытуға дүниежүзілік назар аударылатынын ескере отырып, жапондық білім берудегі қиын кезеңдердің де тамаша мүмкіндіктер әкелетінін болжауға болады. Онлайн оқытуға жылдам ауысу және оны бетпе-бет оқытумен біріктіру қажеттілігі көп ұзамай әртүрлі тәжірибелерді және олармен бірге әртүрлі терминологияларды іздеуге әкелді. Жапон университеттерінде онлайн оқыту мен бетпе-бет оқытудың үйлесімі «посткоронарлық» дәуірде университеттік білім беру үшін маңызды болады деп күтілуде. Қашықтықтан оқытуға қатысты  терминдердің сипаттамаларын, қиындықтарын және мүмкіндіктерін қарастырған жөн. Бұл мақаланың мақсаты жапон университеттеріндегі «қашықтықтан оқытудың» өзгерген сипатын қарастыру, сонымен қатар бетпе-бет және онлайн оқытуды біріктіретін аралас оқытуды сипаттау. Жапон университеттеріндегі «қашықтықтан оқытудың» өзгеру сипатының ерекшеліктерін анықтау мақсатында зерттеу сипаттамалық сипатта болады. Бұл мақалада Білім, Мәдениет, спорт, ғылым және технология министрлігінің (MEXT) құжаттарына және БАҚ хабарламаларына сілтеме жасай отырып, жаңа коронавирустың нәтижесінде университеттік білім берудегі өзгерістер жинақталған. Бұл мақалада бетпе-бет және онлайн оқытуды біріктіретін «аралас» оқытуды қысқаша сипатталады.

Жүктелулер

Как цитировать

Baiseitova, D. (2023). COVID-19 пандемиясы кезіндегі жапон университетіндегі білім берудегі өзгерістер: қашықтықтан оқытуды енгізу. ҚазҰУ хабаршысы. Шығыстану сериясы, 106(3), 104–111. https://doi.org/10.26577/JOS.2023.v106.i3.010

Шығарылым

Бөлім

ШЫҒЫС ЕЛДЕРІНДЕГІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІ