БИЗНЕС САЛАСЫНДАҒЫ ҚЫТАЙЛЫҚ ДАМУ МОДЕЛІ
DOI:
https://doi.org/10.26577/JOS.2022.v103.i4.07Аннотация
Бұл мақаланың мақсаты- Қытайда соңғы жылдары өте өзекті үрдіске айналған іскерлік қарым-қатынастардағы мәдениетті дамытудағы қытай моделін зерттеу және бағалау болып табылады. Қытайдың іскерлік мәдениетінің тұжырымдамасынсыз шешілмейтін бизнестің өзекті мәселелері көбейіп келе жатқан ортада бизнес моделін және жаңа тәсілдерді дамыту сөзсіз.
Қытайдың іскерлік мәдениеті соңғы онжылдықтардағы қытайлық компаниялардың халықаралық қызметін сипаттайтын ынтымақтастық стратегиялары мен өзара әрекеттесуге негізделген, өйткені саяси және мәдени ортадағы айырмашылықтарға байланысты сақтық таныту қажет, бұл тәуекелді тудыратын және шетелдік инвесторлар үшін белгісіздік тудырады. Қытайлық компаниялардың құндылықтарын талдауды, сондай-ақ қытай бизнесіндегі корпоративтік мәдениеттің негізгі классификациясын ескере отырып, терең және кең білімі бар және сыни ойлау мен іс-әрекеттің құралдарын анық ұстануға мүмкіндік беретін адамдар ғана теңгерімді шешімдер жасай алады.
Қытайдың даму моделі Қытай үшін ең өзекті іскерлік мәдениеттің дамуына жауап беретіндіктен, бизнес мәдениетіндегі моделді ілгерілету идеяларында ғылым мен технология саласындағы нақты практикалық мысалдарды пайдаланады.