Қытай тіліндегі лингвомәдениет элементтерін оқытудың кейбір аспектілері.Некоторые аспекты преподавания элементов лингвокультурологии на китайском языке

Авторлар

  • A. A. Kenzhebaeva Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • F. N. Daulet Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
        51 42

Кілттік сөздер:

лингвомәдениеттану, тілдік бірліктер, мәдениеттану аясы, лингвокультурология, языковые единицы, реалия.

Аннотация

Берілген мақалада қытай тілін оқыту барысында лингвомәдениеттану элементтерін дәріс аясына енгізу үдерісінің тиімділігі жөнінде талдау жасалынады, мақала авторлары қытай тіліндегі тілдік бірліктердің сол елдің менталитетінің ерекшелігін танытатын, ақпарат беретін рөлін барынша ашып көрсеткен. В данной статье рассматривается роль введения лингвокультурных элементов в процесс преподавания китайского языка, авторы статьи дают определение языковым единицам, как носителям информации об особенностях менталитета, как следствие, поведенческих норм китайского общества. Дается четкий анализ некоторым элементам лингвокультурологии, которые должны внедриться в учебный процесс.

Библиографиялық сілтемелер

1 Гумбольдт В. фон. Язык и философия культуры. – М.: Прогресс, 1985. – 450 с.
2 Гачев Г.Д. Национальные образы мира. Космос Психо – Логос. – М.: Прогресс -Культура, 1995. – 480 с.
3 Дәулетова Ф. Лингвомәдениеттану: қытай және қазақ тілдерінің салғас тырмалы фразеологиясы. – Алматы: Қазақ университеті, 2000. – 180 б.

Жүктелулер

Как цитировать

Kenzhebaeva, A. A., & Daulet, F. N. (2016). Қытай тіліндегі лингвомәдениет элементтерін оқытудың кейбір аспектілері.Некоторые аспекты преподавания элементов лингвокультурологии на китайском языке. ҚазҰУ хабаршысы. Шығыстану сериясы, 67(1). вилучено із https://bulletin-orientalism.kaznu.kz/index.php/1-vostok/article/view/449

Шығарылым

Бөлім

ФИЛОЛОГИЯ