Мәдениетаралық коммуникация мен аударма пәнін оқытуда қолданылатын тың тәсілдер

Авторы

  • А Ә Кенжебаева Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

Ключевые слова:

мәдениетаралық қарым-қатынас, фразеологизмдер, инновациялық технологиялар, бағдарлылық, құзіреттілік тәсіл.

Аннотация

Берілген мақалада  автор мәдениетаралық коммуникация мен аударма пәнін оқыту барысында қолданатын  әдістерімен бөліседі. Өзі өтетін пәннің бір сабағы негізінде сабақ барысында қолданатын алуан тәсілдерді баяндап, аталған әдістердің маңызы мен тиімділігі турасында сөз етеді. Сондай-ақ  кейінгі кезде оқу үдерісінде жан-жақты қоданылып жатқан бағдарлылық тәсілінің  мақсатын жан-жақты ашып көрсетеді.

Библиографические ссылки

1. Дәулет Ф.Н. Қытай тілін оқытудың жаңа тұжырымдамасы. ҚазМҰУ хабаршысы. Шығыстану сериясы. -Алматы, 1(71) 2015 , 131б.
2. Дулганова В.Н. Прагматический аспект межкультурной коммуникации. -Улан-Удэ, 2003.
3. Даулет Ф.Н. Мастер класс использованием компетентностно- ориентированных и личностно-ориентированных заданий по предмету «Теория межкультурной коммуникации» ҚазМҰУ хабаршысы. Шығыстану сериясы. -Алматы, 1(71) 2015, 127-131бб.
4. 郭深青. 汉语詈语及其文化底蕴。宝鸡文理学院学报 (社会科学版),2012年 12月 第4期

Как цитировать

Кенжебаева, А. Ә. (2016). Мәдениетаралық коммуникация мен аударма пәнін оқытуда қолданылатын тың тәсілдер. Вестник КазНУ. Серия Востоковедения, 74(4). извлечено от https://bulletin-orientalism.kaznu.kz/index.php/1-vostok/article/view/763