Teaching of oral speech for students who learn Korean based on credit technology
Keywords:
Обучение устной речи, обучение корейскому языку,Abstract
In this paper is proposed a method of teaching oral speech as a priority. As proof of this, we note that since the primary function of language is a communicative function, it is quite legitimate claim. Teaching of oral speech is truly one of the most important elements in learning languages, especially Korean, because Korean language is replete with numerous grammatical constructions and vocabulary, which are clearly delineated in writing and oral speech. That is what constitutes the main difficulty in teaching oral speech in Korean.References
1. Сайт министерства образования Республики
Казахстан: www.edu.gov.kz
2. Добрович А.Б. Общение: наука и искусство. –
М.: Мысль, 2001. – 157 с.
3. Гольдин В.Е. Речь и этикет. – М.: Мысль, 2000.
– 176 с.
4. Оганесян С.С. Культура речевого обучения. –
№5. – 1998.
5. Формановская Н.И. Речевой этикет и культу-
ра речевого общения / Н.И. Формановская.
– М.: Высшая школа, 2000. – 159 с.
6. Устная речь корейского языка. – Сеул: изд.
«Университета Соган», 2008.
Б.М. Қыдырбаев
Казахстан: www.edu.gov.kz
2. Добрович А.Б. Общение: наука и искусство. –
М.: Мысль, 2001. – 157 с.
3. Гольдин В.Е. Речь и этикет. – М.: Мысль, 2000.
– 176 с.
4. Оганесян С.С. Культура речевого обучения. –
№5. – 1998.
5. Формановская Н.И. Речевой этикет и культу-
ра речевого общения / Н.И. Формановская.
– М.: Высшая школа, 2000. – 159 с.
6. Устная речь корейского языка. – Сеул: изд.
«Университета Соган», 2008.
Б.М. Қыдырбаев
Downloads
How to Cite
Kydyrbaev, B. M. (2016). Teaching of oral speech for students who learn Korean based on credit technology. Journal of Oriental Studies, 58(1). Retrieved from https://bulletin-orientalism.kaznu.kz/index.php/1-vostok/article/view/277
Issue
Section
ФИЛОЛОГИЯ