ҚАЗІРГІ ТҮРІК ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Abstract
В статье рассматриваются вопросы периодизации современной турецкой литера-туры и преподавания ее в иноязычной аудитории.References
1. Ahmet Kabaklı. Türk Edebiyatı, İstanbul-1994, s.2, 2.cilt.
2. Cahit Kavcar. Edebiyat ve Eğitim, Ankara – 1999, s.7.
3. З.Қабдолов. Сөз өнері. А-1992. 25-б.
4. Ayşenur İslam, Nermin Öztürk. Türk Edebiyatı Tarihi, A-1994, s.158.
5. Ahmet Kabaklı. Türk Edebiyatı, İstanbul-1991, s.22, 4.cilt.
6. Әбелдаев Ж. Түрік әдебиеті тарихындағы «Ғаріп» әдеби бағытының эстетикасы. «Шығыстану білімі мен ғылымының іргелі және инновациялық мәселелері» атты халықаралық ғылыми-теориялық конференция, 188-189 беттер, А-2009.
2. Cahit Kavcar. Edebiyat ve Eğitim, Ankara – 1999, s.7.
3. З.Қабдолов. Сөз өнері. А-1992. 25-б.
4. Ayşenur İslam, Nermin Öztürk. Türk Edebiyatı Tarihi, A-1994, s.158.
5. Ahmet Kabaklı. Türk Edebiyatı, İstanbul-1991, s.22, 4.cilt.
6. Әбелдаев Ж. Түрік әдебиеті тарихындағы «Ғаріп» әдеби бағытының эстетикасы. «Шығыстану білімі мен ғылымының іргелі және инновациялық мәселелері» атты халықаралық ғылыми-теориялық конференция, 188-189 беттер, А-2009.
Downloads
How to Cite
Әбелдаев, Ж. Ә. (2016). ҚАЗІРГІ ТҮРІК ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ. Journal of Oriental Studies, 50(1). Retrieved from https://bulletin-orientalism.kaznu.kz/index.php/1-vostok/article/view/214
Issue
Section
ФИЛОЛОГИЯ