Words and sentences that are used in the language of japanese advertisement

Authors

  • Sh Т Saudanbekova Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • A Zh Amirbek Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

Keywords:

Conservatism, rhetoric, consumer, topic, sentence.

Abstract

This paper presents an attempt to describe main lexical, syntactical, stylistic and some other specific features of Modern Japanese advertisement texts in the context of Japanese culture and mass  ommunication theory.

References

1.Гава Кацухиса, Уебата Такеси. Жарнаманы түсінетін кітап. – Жапония: Санно университеті, 1993.
2.Кадзияма Ко. Жарнамаға кіріспе / ЖапонияТокио экономикалық газеті, – 1993.
3.Камей акихиро Хикита Со. Жаңа жарнама теориясы. – Жапония, никкей жарнама ғылыми орталығы, 2005.

Downloads